Általános Szerződési Feltételek

 Imola Udvarház - Általános Szerződési Feltételek (ASZF)

 

  1. Általános rendelkezések
    Jelen Általános Szerződési Feltételeket (a továbbiakban: ÁSZF) kell alkalmazni minden olyan esetben, amikor az Imola Udvarház - (3300 Eger, Tinódi Sebestyén tér 4.) -  a szálláshelyet működtető cég a Macok Bisztró Kft - a  továbbiakban: Szolgáltató  - (székhely: 3300 Eger, Tinódi Sebestyén tér 4.)  - elszállásolási szerződést köt Vendégeivel. (A továbbiakban: Szerződés)

1.2.  Egyedi feltételek nem képezik részét a jelen ÁSZF-nek. Amennyiben külön, speciális megállapodások megkötésére kerül sor utazásközvetítőkkel, szervezőkkel, esetenként más-más, az adott üzletnek megfelelő feltételekkel, úgy ezen megállapodásokban kifejezetten utalni kell az ÁSZF szabályainak mellőzésére. Ennek hiányában az ÁSZF-nek az egyedi megállapodással nem ellentétes rendelkezései alkalmazandók.

  1. Szerződő felek

2.1.A Szolgáltató által nyújtott szolgáltatásokat a Vendég veszi igénybe. Amennyiben a szolgáltatásokra vonatkozó megrendelést a Vendég közvetlenül a Szolgáltatónak adja le, úgy a Vendég lesz a Szerződő fél. A Szolgáltató és a Vendég együttesen -  amennyiben a szerződéskötésre vonatkozó feltételek teljesülnek, azaz rendelésre és visszaigazolásra kerül sor -, szerződéses felekké válnak (továbbiakban: Felek).

2.2.Amennyiben a szolgáltatásokra vonatkozó megrendelést a Vendég megbízásából egy harmadik személy (továbbiakban Közvetítő) adja le a Szolgáltatónak, az együttműködés feltételeit a Szolgáltató és a Közvetítő közötti megállapodás szabályozza. Ebben az esetben a Szolgáltató nem köteles vizsgálni, hogy a harmadik személy jogszerűen képviseli-e a Vendéget.

  1. A szolgáltatás igénybevételének módja és feltételei

3.1.A Vendég írásbeli (telefax, e-mail, stb.) ajánlatkérésére a Szolgáltató minden esetben írásbeli ajánlatot küld. A Szolgáltató ajánlati kötöttsége a szabad helyek értékesítését követően megszűnik.

3.2. A Szolgáltatónak jogában áll kiemelt időszakokra előleget kérni a Vendégtől, melynek mértéke 25-50%, (időszaktól függően) melyről a Vendég részére az előleg megérkezésének napjával előleg számlát bocsát ki. Ezzel válik a foglalás garantálttá.

3.3.A Szerződés kizárólag a Vendég írásban leadott foglalásának a Szolgáltató általi írásban megküldött visszaigazolásával – előleg megfizetésének kikötése esetén ezen felül az előleg hiánytalan megfizetésével - jön létre, és ez írásban megkötött Szerződésnek minősül.

3.4.Szóban leadott foglalás, megállapodás, módosítás, vagy annak a Szolgáltató általi szóbeli visszaigazolása nem minősül szerződésnek, kivételt képeznek az utcáról betérő (walkin) szállóvendégek.

3.5. A szállás-szolgáltatás igénybevételéről szóló Szerződés meghatározott időtartamra szól.

3.6.Ha a Vendég – a saját érdekkörében tartozó okból - a meghatározott időtartam lejárta előtt véglegesen elhagyja a szobát, a Szolgáltató jogosult a Szerződésben kikötött szolgáltatás teljes ellenértékére. A lejárati idő előtt megüresedett szobát a Szolgáltató jogosult újra értékesíteni.

3.7. Az Imola Udvarházba történő érkezés-távozás:

A szállodai szobát az érkezés napján 14:00 órától lehet elfoglalni, és a hazautazás napján 11:00 óráig kell elhagyni.

3.8.A szállás-szolgáltatás igénybevételének Vendég által kezdeményezett meghosszabbításához a Szolgáltató előzetes hozzájárulása szükséges.

3.9.A szállás-szolgáltatás igénybevételének feltétele, hogy a Vendégek személyazonosságukat a törvényes előírásoknak megfelelően, a szoba elfoglalása előtt igazolják. A szállodában bejelentés nélkül senki sem lakhat.

  1. Az elszállásolás meghosszabbítása

4.1.A tartózkodás Vendég általi meghosszabbításához a Szolgáltató előzetes hozzájárulása szükséges.

4.2.Amennyiben a Vendég a szobáját a bejelentkezéskor a távozás napjaként feltüntetett napon 11.00 óráig nem üríti ki és a tartózkodás meghosszabbításához a Szolgáltató előzetesen nem járult hozzá, úgy a Szolgáltató jogosult a szobaárat egy további napra is kiszámlázni és ezzel egyidejűleg a Szolgáltató szolgáltatási kötelezettsége is megszűnik.

  1. Árak

5.1.A hotel mindenkori listaárai a recepciós pulton és a szálláshely honlapján kihelyezésre kerülnek.

5.2.A Szolgáltató a meghirdetett árait előzetes bejelentés nélkül megváltoztathatja. Amennyiben a Vendég szállást foglalt és azt a Szolgáltató írásban visszaigazolta, úgy ezen a szállásáron a Szolgáltató már nem változtathat. A Szolgáltató aktuális árai a szálláshely honlapján(http://www.imolaudvarhaz.hu)találhatók.

5.3.A Vendég a szolgáltatások áráról mindig tájékoztatást kaphat a szolgáltatásnyújtás megkezdése előtt a hotel recepcióján.

5.4.Az árak közlésekor a Szolgáltató megjelöli az árak adótartalmának (ÁFA, IFA) ajánlattételkor érvényes, törvény által szabályozott mértékét. A közzétett árak tartalmazzák a törvényben meghatározott ÁFA-t, nem tartalmazzák azonban az idegenforgalmi adót, amit – az árlistában megjelölt áron felül - a helyszínen kell megfizetni. A Szolgáltató a hatályos adó-törvény (ÁFA, IFA) módosulása miatti többletterheket, előzetes értesítés mellett, áthárítja a Szerződő félre.

  1. Lemondási feltételek

6.1.Amennyiben a szálláshely ajánlatában más feltételt nem határozott meg, a lemondási és módosítási feltételek a következők:

- 7-2 nap között: 50%, 48-24 óra között: 75%, 24 órán belül vagy lemondás elmaradása vagy korábbi utazás esetén: 100% fizetendő lemondási díj címén!

Lemondási feltételek 4 vagy több szoba foglalásánál érkezést megelőzően és korábbi távozás esetén:

  • 15-30 nappal a tervezett érkezés előtt a megrendelt szobaár 25 %-a,
  • 8-14 nappal a tervezett érkezés előtt a megrendelt szobaár 50 %-a,
  • 2-7 nappal a tervezett érkezés előtt a megrendelt szobaár 75 %-a
  • 1 nappal a tervezett érkezés előtt a megrendelt szobaár 90%-a
  • érkezés napján történő lemondás vagy a lemondás elmaradása vagy korábbi utazás esetén a megrendelt szobaár, azaz 100%-a fizetendő lemondási díjként.

Lemondást és módosítást csak írásban fogadunk el.

6.2.Ha a Szerződő fél a szállás szolgáltatások igénybevételét előlegfizetéssel biztosította, és az érkezési napon nem érkezik meg (írásos lemondás nem érkezik), a Szolgáltató a Szerződésben meghatározott mértékű megfizetett előleg teljes összegét kötbérként érvényesíti.

 6.3.Ha a vendég a szálláshelyre megérkezik, a szállásdíjat hiánytalanul megfizeti, és a szobát elfoglalja, az ezt követően a vendég által tett megalapozatlan panasz és a szálláshely elhagyásának bejelentése esetén a vendég által kifizetett teljes összegű szállásdíj a szálláshelyet illeti meg.

  1. Fizetés módja, garancia

7.1. A megrendelt szolgáltatások ellenértéke fizethető a helyszínen készpénzzel, a Szolgáltató által elfogadottként megjelölt bankkártyával, SZÉP kártyával, illetve átutalással.

7.2. Átutalás esetén – amennyiben a Szolgáltatóval kötött megállapodás másként nem rendelkezik – a megrendelt szolgáltatások ellenértékét a Vendég köteles az érkezés megjelölt napja előtt a szálloda bankszámlájára átutalni oly módon, hogy az adott összeget az érkezés napjáig az Imola Udvarház /Macok Bisztró Kft/  bankszámláján – mindenféle levonás nélkül - jóváírják vagy az átutalást a Vendég a számlavezető pénzintézete által kiadott, az átutalás megtörténtét igazoló visszavonhatatlan nyilatkozattal igazolja.

  1. A szerződés teljesítésének elutasítása, a szolgáltatási kötelezettség megszűnése

8.1. A Szolgáltató jogosult a szállásszolgáltatásra szóló Szerződést azonnali hatállyal felmondani, így a szolgáltatások nyújtását megtagadni, ha:

-    a Vendég nem rendeltetésszerűen használja a rendelkezésre bocsátott szobát, illetve a  létesítményt;

-    a Vendég a szobáját a bejelentkezéskor a távozás napjaként feltüntetett napon 11.00 óráig nem üríti ki és a tartózkodás meghosszabbításához a Szolgáltató előzetesen nem járult hozzá;

- a Vendég a szálláshely biztonságával, rendjével, a Szolgáltató alkalmazottaival kifogásolhatóan, durván viselkedik, alkohol, vagy drogok befolyása alatt áll, fenyegető, sértő, vagy más elfogadhatatlan viselkedést tanúsít;

- a Vendég fertőző betegségben szenved;

- a Szerződő fél nem teljesíti a Szerződésben meghatározott előlegfizetési kötelezettségét a Szolgáltató visszaigazolásában meghatározott időpontig;

8.2. Amennyiben a felek közötti Szerződés „vis major” (pl. háború, tűz, árvíz, behurcolt fertőzés időjárásbeli viszontagság, víz-, földgáz-, áramhiány, csőtörés, sztrájk bekövetkezése) okokból nem teljesül, a szerződés automatikusan megszűnik.

  1. Elhelyezési garancia

9.1. Amennyiben a Szolgáltató szálláshelye a Szerződésben szereplő szolgáltatásokat saját hibájából (pl. túltöltés, ideiglenes üzemeltetési problémák, stb.) nem tudja biztosítani, a Szolgáltató köteles a Vendég elhelyezéséről haladéktalanul gondoskodni.

9.2. A Szolgáltató köteles a szerződésben szereplő szolgáltatásokat, az abban visszaigazolt áron, az ott kikötött időtartamra – vagy az akadályoztatás megszűntéig – egy másik, ugyanazon vagy – ennek hiányában - magasabb kategóriájú szálláshelyen biztosítani/felajánlani. A helyettesítő szálláshely biztosításának valamennyi többletköltsége a Szolgáltatót terheli.

9.3. Amennyiben a Szolgáltató ezen kötelezettségeinek maradéktalanul eleget tesz, illetve, ha a Vendég a számára felajánlott helyettesítő szálláslehetőséget elfogadta, utólagos kártérítési igénnyel a Szerződő fél nem élhet. Amennyiben a Vendég a helyettesítő szálláslehetőséget annak ellenére nem fogadta el, hogy az megfelel a 9.2 pont szerinti követelményeknek, úgy a már megfizetett szállásdíj visszafizetésén kívül egyéb igénnyel a Szolgáltatóval szemben nem élhet.

  1. A Vendég jogai

10.1. A szállás szolgáltatási szerződés megkötésével a Vendég jogosultságot szerez a bérelt helyiségek szokásos használatára, valamint az elszállásolási üzem szokás szerint és különösebb feltételek nélkül Vendégek használatára bocsátott létesítményeinek szokásos használatára, valamint a szokásos kiszolgálásra a kiírásnak megfelelő nyitvatartási időben.

10.2. A Vendég a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások teljesítésével kapcsolatban panasszal élhet a szálláshelyen való tartózkodás időtartama alatt. A panaszt a Szolgáltató recepcióján lehet benyújtani, vagy jegyzőkönyvbe foglalni. A Szolgáltató kötelezettséget  vállal az ezen időszakban hozzá írásban igazoltan eljuttatott (vagy általa jegyzőkönyvbe felvett) panasz kezelésére.

  1. A Vendég kötelességei

11.1. A megállapodás szerinti díj megfizetése: a visszaigazolásban rögzített határidőig, vagy a szálláshely szolgáltatás igénybevételekor esedékes.

11.2. A Vendégek által szálláshelyre behozott olyan elektromos készülékek üzembe helyezése előtt, melyek nem tartoznak a megszokott utazási szükségletek közé, ki kell kérni a Szolgáltató hozzájárulását.

11.3. A szemetet a komplexum területén, illetve a szobákban elhelyezett szemétgyűjtő edényekbe kérjük kidobni. A szobából, illetve az épületből bútorokat kivinni, áthelyezni nem lehet.

11.4. A nemdohányzók védelméről szóló 1999. évi XLII. törvény végrehajtása értelmében 2012. január 1-től a hotel nemdohányzó létesítmény. Ennek értelmében a szálláshely zárt helyiségeiben (beleértve a vendégszobákat is), közösségi területein, valamint a szálláshelyhez tartozó teljes nyílt területen tilos a dohányzás. A hivatkozott jogszabály betartására vonatkozó kötelességre felhívó jelzéseket a jogszabályban előírt területeken a szálláshely elhelyezte. A hotel alkalmazottai jogosultak a vendégeket, valamint a szálláshely területén tartózkodó bármely más személyt figyelmeztetni a jogszabály betartására, illetve a jogszerűtlen magatartás abbahagyására. A vendégek, illetve a hotel területén tartózkodó bármely személy köteles a jogszabály betartására, valamint az esetleges felszólítás teljesítésére. Amennyiben bármely vendég vagy a szálláshely területén tartózkodó egyéb személy jogsértő magatartása miatt a hotel üzemeltetőjét az illetékes hatóság a hivatkozott jogszabály alapján bírsággal sújtja, úgy az üzemeltető fenntartja magának a jogot, hogy az adott jogsértő magatartást tanúsító személyre a bírság összegét áthárítsa, illetve annak megfizetését tőle követelje. Az IMOLA UDVARHÁZ rendelkezik dohányzásra kijelölt hellyel, melyről a recepciós a Vendég részére tájékoztatást nyújt.

A szobában történő dohányzás esetén a Szolgáltató jogosult 10.000,- Ft külön takarítási díjat felszámítani a Vendéggel szemben. A Tűzvédelmi utasítás megszegéséből adódó károkat, annak kapcsán felmerülő költségeket a Vendég köteles megtéríteni.

11.5. Tűz esetén a recepciót kérjük haladéktalanul értesíteni. A Vendégek kötelesek tűz vagy egyéb riasztás esetén a szobákat, illetve a szálláshely közös rendeltetésű tereit az ott elhelyezett tájékoztató szerint a lehető leghamarabb elhagyni.

11.6. A szobákat és a szálláshely közös használatú eszközeit, berendezési tárgyait közösen használó Vendégek a rendeltetésellenes használat során bekövetkezett károkozásért egyetemlegesen felelnek.

11.7. A szállóvendég által hozott tűzijátékhoz, rendkívüli hang-, fény-, vagy szaghatás előidézésére alkalmas tevékenységhez és minden egyéb engedélyköteles tevékenységhez a szálláshely előzetes írásos hozzájárulása, továbbá a szállóvendégek általi hatósági engedélyek beszerzése szükséges.

11.8. A Vendégnek az őt ért kárt azonnal jelentenie kell a recepción, és minden szükséges adatot a hotel rendelkezésére kell bocsátania, amely a káreset körülményeinek tisztázásához, esetleg a rendőrségi jegyzőkönyv felvételéhez/rendőrségi eljáráshoz szükséges.

11.9. A Vendég kifejezetten tudomásul veszik, hogy a szálláshely közös használatú területein (kivéve mellékhelyiségek) a Szolgáltató vagyonvédelmi okokból zártláncú kamerarendszert üzemeltet, melynek felvételei a vonatkozó jogszabályi előírások alapján kerülnek törlésre.

11.10. A Vendég (ideértve a szálláshelyen tartózkodó Vendéghez érkező látogatókat és a Vendéggel együtt utazó személyeket is) köteles a hotel épületét és annak közvetlen környezetét rendeltetésszerűen és a többi vendég, illetve látogató szükségtelen zavarása nélkül használni.

11.11. Elutazáskor a Vendég köteles a szobakulcsot a recepción leadni. Ennek elmulasztása, illetve a kulcs elvesztése vagy megsemmisülése esetén a Szolgáltató jogosult az adott kulcs után kártérítési díjat felszámítani, melyet a Vendég távozáskor köteles megfizetni.

  1. Állatok behozatala 

12.1. Háziállatot a szálláshelyen nem fogadunk.

  1. A Szolgáltató jogai 

13.1. Amennyiben a Vendég az igénybevett, vagy a Szerződésben megrendelt, de igénybe nem vett kötbérköteles (térítésköteles) szolgáltatások díjának megfizetésére vonatkozó kötelezettségének nem tesz eleget, úgy a Szolgáltatót követelései biztosítására a magyar Polgári Törvénykönyv szerinti zálogjog illeti meg a Vendégnek azon személyes tulajdontárgyain, amelyeket a szálláshelyre magával vitt.

13.2. A 13.1 pont szerinti  zálogjogra a bérbeadó zálogjogának szabálya kell megfelelően alkalmazni. A Szolgáltató mindaddig, amíg a zálogjoga fennáll, megakadályozhatja a zálogjoggal terhelt vagyontárgyak elszállítását. A személyek minden egyéb korlátozás nélkül elhagyhatják a szálláshelyet.

13.3. A komplexum területén állandó felügyeletet biztosító recepciós szolgálat jogosult a ki- és belépő Vendégek ellenőrzésére, személyazonosságuk megállapítására.

  1. A Szolgáltató kötelezettségei 

14.1. A szerződés alapján megrendelt szállás és egyéb szolgáltatások az érvényes előírások, szolgáltatás standardok szerinti teljesítése.

14.2. A Vendég írásos panaszának kivizsgálása és a probléma kezeléséhez szükséges lépések megtétele, azok írásban történő rögzítése.

14.3. A szálláshelyen belüli területen Vendégeink nyugalma érdekében 22.00 órát követő időszakban hangoskodni tilos, beleértve a szobák belső tereiben történő zavaró hangerejű zenehallgatást.

  1. Az adatkezelés biztonsága

15.1. A Vendég által megadott személyes adatok valódiságáért a Felhasználó felel.

15.2. A Felhasználó által megadott személyes adatokhoz kizárólag az adatkezelő munkatársai férhetnek hozzá. Személyes adatokat a megjelölteken kívül harmadik személyeknek az adatkezelő nem ad át, csak az érintett előzetes és kifejezett hozzájárulása alapján.

15.3. Szolgáltató az adatokat védi különösen a jogosulatlan hozzáférés, megváltoztatás, továbbítás, nyilvánosságra hozatal, törlés vagy megsemmisítés, valamint a véletlen megsemmisülés és sérülés ellen.

15.4. A Felhasználó tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató törvényi felhatalmazás alapján köteles a megkereső hatóság részére személyes adatot kiadni, amennyiben annak törvényi feltételei fennállnak. A törvényen, hatósági vagy bírósági határozaton alapuló adatszolgáltatással szemben a Felhasználó nem emelhet kifogást.

  1. A Szolgáltató kártérítési felelőssége

16.1. A Szolgáltató felelősséget vállal azért a kárért, amelyet a megszálló Vendég dolgainak elveszése, megsérülése vagy megsemmisülése folytán szenved el, abban az esetben, ha a Vendég a Szolgáltató által kijelölt, illetőleg általában erre rendelt helyen, vagy a szobájában helyezett el, vagy amelyeket a Szolgáltató olyan alkalmazottjának adott át, akit dolgai átvételére jogosultnak tarthatott.

16.2. A Szolgáltató felelőssége nem terjed ki azokra a káreseményekre, amelyek a Szolgáltató alkalmazottainak és Vendégeinek körén kívül eső elháríthatatlan ok miatt következtek be, vagy amelyeket  a Vendég maga okozott.

16.3. A Szolgáltató megfelelő tábla kihelyezésével kijelölhet olyan helyeket a komplexum területén, ahová Vendég nem léphet be. Az ilyen helyeken történt esetleges Vendéget ért kárért, sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal.

16.4. Értéktárgyakért, értékpapírokért és készpénzért a Szolgáltató csak akkor felelős, ha a dolgot megőrzésre kifejezetten átvette, vagy a megőrzésre átvételt kifejezetten megtagadta, vagy a kár olyan okból következett be, amelyért az általános szabályok szerint felelősséggel tartozik. Ebben az esetben a bizonyítás a Vendéget terheli.

16.5. Nem felel továbbá a Szolgáltató a nem rendeltetésszerű használatból eredő károkért.

16.6. A Vendégnek az őt ért kárt azonnal jelentenie kell a szálláshelyen, és minden szükséges adatot a szálláshely rendelkezésére kell bocsátania, amely a káreset körülményeinek tisztázásához, esetleg a rendőrségi jegyzőkönyv felvételéhez/rendőrségi eljáráshoz szükséges.

16.7. A kártérítés mértéke a Ptk. 6:369. § alapján legfeljebb a napi szobaár összegének ötvenszerese.

  1. Titoktartás

17.1. A Szolgáltató a Szerződésben foglalt kötelezettsége teljesítése során köteles a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló törvény szabályainak megfelelően eljárni.

  1. Vis major

18.1. Azon ok, vagy körülmény (például; háború, tűz, árvíz, időjárásbeli viszontagság, áramhiány, csőtörés, sztrájk bekövetkezése), amely felett a fél nem bír ellenőrzéssel (vis major), bármely felet felmentik a Szerződésből eredő kötelességeik teljesítése alól, amíg ezen ok vagy körülmény fennáll. Amennyiben ilyen körülmény bekövetkezik, erről az érintett fél köteles a másik felet haladéktalanul értesíteni.

  1. A teljesítés helye és a felek jogviszonyában alkalmazandó jog, eljáró bíróság

19.1. A teljesítés helye az a hely, ahol az elszállásoló hotel található.

19.2. Valamennyi az elszállásolási szerződésből eredő vitával kapcsolatban az Egri Járásbíróság – törvényszéki hatáskör esetén az Egri Törvényszék – a kizárólag illetékes.

19.3. A Szolgáltató és a Vendég közötti jogviszonyra a magyar jogszabályok, így különösen a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. tv. rendelkezései az irányadóak.

A szállás-szolgáltatási szerződés megkötése esetén Ön elfogadja, hogy elolvasta és megértette a fenti feltételeket és szabályokat, és egyetért az azokban foglaltakkal. Az ÁSZF a későbbiek során módosulhat, mely módosítást a Szolgáltató a szálláshely honlapján tüntet fel, illetve az érvényes és hatályos ÁSZF-et a szálláshely recepcióján is elhelyezi.

MacokBisztro Nomad piknik 7

Események, hírek

Találkozások, borestek, jó hangulat, szép borok

tovább

egertermal tél

Programajánló

Kirándulás, kalandozás, csapatépítés..

tovább

  • kiscsapat2Rólunk mondták

    Rostás Tamás a csapat (kővári Nikola, Rostás Noémi, Király Martina) nevében:
    Idén ismét fantasztikus vacsorát költöttünk el Önöknél. Nem ragozom, nekünk az Imola változatlanul az ország egyik legjobb étterme, mindent köszönünk, nagyon jól éreztük (ezúttal is) magunkat! További sok sikert és legalább ilyen jó ételeket. Köszönettel, a mielőbbi viszontlátás reményében...(Rostás Tamás)

    Tovább 

  • kiscsapat2Rólunk mondták

    A környezet, a hangulat, a személyzet, mind-mind hibátlan. Mindenki figyelmes, udvarias, kedves, érződik az odafigyelés és törődés. Ugyanúgy ahogy az ételeknél is messziről látszik a minőség és az szakértelem. Az ízek nagyon jól harmonizálnak, karakteresek, egyediek, az ételek szépek és nagyon finomak. A tálalás esztétikus, nem hivalkodó, letisztult mégis különleges. Nagyon jól éreztük magunkat, öröm volt felfedezni az ételek újabb és újabb előbukkanó ízeit, egyszerűen nem találtunk benne semmi negatívumot...(Varga Miklós Balázs)

    Tovább

  • kiscsapat2Rólunk mondták

    Négy napot töltöttünk az Imola Udvarházban a hétvégén. Félpanziós ellátást igényeltünk.
    Ezúton szeretnénk köszönetet mondani a Macok Bisztró személyzetének a kedves és szolgálatkész kiszolgálásért. A konyhafőnöknek a remek, nagyon finom, ízletes, kiadós ételekért. Mindenkinek csak ajánlani tudom Önöket. Remélem lesz még alkalmunk eltölteni Önöknél pár napot...(Kulik Péter és Péterné)

    Tovább

  • kiscsapat2Rólunk mondták

    Majus 9-12 kozott voltunk az Onok vendegei es nagyon jol ereztuk magunkat. Mindennel maximalisan meg voltunk elegedve. A szemelyzet baratsagos es segitokesz volt. Nagyon orulunk, hogy az Imola Udvarhaz vendegei lehettunk. Masoknak is ajanlani fogjuk es talan meg mi is visszaterunk egy-egy alkalommal. Koszonjuk! Tovabbi sikeres munkat kivanunk a csapatnak!...(Német Imréné)

    Tovább

  • kiscsapat2Rólunk mondták

    Köszönjük azt a 3 napot amit eltölthettünk önöknél! Csodálatos élményekkel gazdagodtunk! Az önök étterme és a hotel gyönyörű, a személyzet barátságos!Ha legközelebb itt járunk csak is önöket fogjuk választani. További sok sikert és jó munkát kívánunk az egész csapatnak Tolmácsról a Tálas család!...(Tálasné Erika)

    Tovább 

  • kiscsapat2Rólunk mondták

    Öröm volt számunkra a látogatás a Macokban. Tudtuk, hogy valami nagyon jóra számíthatunk, ezt Péterrel folytatott eddigi beszélgetéseinkre alapoztuk. Igényes, vidám helyre csöppentünk, amely élményt tovább fokozták az ismerős arcok és a megszokott, de soha meg nem unt kedvesség. Az ételek, amelyeket elfogyasztottunk csodálatos emlékként élnek bennünk a mai napig is. Valóságos gasztronómiai kéjutazáson vettünk részt....(Balázs Attila)

    Tovább

  • kiscsapat2Rólunk mondták

    Március 22.-én igazán jól éreztük magunkat a Macokban! A Magyar Konyhában olvastam már róla, ezért javasoltam kis csapatunknak a helyet. Ebédre ültünk be, végül mindhárman a 4 fogásos degusztációs menüt választottuk. Mennyei volt! Látvány, ízek, kiszolgálás! Ha Eger környékén járunk, legközelebb se hagyjuk ki!...(Erika)

    Tovább 

Ízek feltérképezése erre

Fantasztikus ízek, ételeink

Kulináris élményt kínálunk igényes bisztró stílusban.

tovább

macok bisztro borok

Boraink

Borkülönlegességek, helyi borászok bemutatása

tovább

kerekasztal

Hírlevél

Ha elsőként akar értesülni legfrissebb ajánlatainkról iratkozzon fel hírlevelünkre.

tovább

A hely

  • 3300 Eger, Tinódi Sebestyén tér 4.
    (a régi Dózsa György tér)

Kapcsolat

    IMOLA UDVARHÁZ HOTEL
  • tel./fax: (36) 516-180

MACOK BISZTRÓ ÉS BORBÁR

BRUMBRUM LÉNYEGÉBEN BÜFÉ

  • Asztalfoglalás
    (36) 516-180 vagy 30-207-8085

Nyitvatartás

    IMOLA UDVARHÁZ HOTEL
    24 ÓRÁS RECEPCIÓ

MACOK BISZTRÓ ÉS BORBÁR
HÉTFŐ-CSÜTÖRTÖK: 12-22
PÉNTEK-SZOMBAT: 12-23
VASÁRNAP: 12-18

BRUMBRUM LÉNYEGÉBEN BÜFÉ
HÉTFŐ-KEDD: ZÁRVA
SZERDA-PÉNTEK: 12-23
SZOMBAT: 8-23
VASÁRNAP: 8-22

Kövessen minket

facebook

 

facebook

 

facebook